Grasrotandelen

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster.

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Her kan du følge med på hvor mye penger Grasrotandelen bidrar til Fet Idrettslag: Grasrotandelen oversikt

Fet IL takker for støtten.

Vil du gi din støtte til Fet Idrettslag?

Grasrotandelen er en viktig inntektkilde for idrettslaget, og det er veldig enkelt å knytte din Grasrotandel opp mot Fet IL.

Send SMS: GRASROTANDELEN 977246407 til 2020 (tjenesten er gratis)
WEB/App: Legg inn organisasjonsnr til Fet Idrettslag, 977246407, under Grasrotandelen i Innstillinger.

Etter at du har tilknyttet deg Grasrotandelen vil din grasrotmottaker få tilsvarende syv prosent av din spillinnsats hver gang du spiller. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; Grasrotandelen går ikke ut over din innsats eller eventuelle premie.

Bli med å støtt Fet IL!