Kajakkutleie i Fet IL

Fet IL Kajakk leier ut kajakker til medlemmer i Fet IL.

Vi har totalt 25 kajakker i tre forskjellige varienter. Med hver kajakk føleger det med åre, spruttrekk og vest.

Utleie av våre kajakker koster kr. 100,- pr dag

Hasle Excursion 520

I Excursion 520 sitter også store og lange personer komfortabelt. Sete og ryggstøtte er justerbart, slik at sittekomforten blir optimal. Cockpit-åpningen er stor og det er lett å entre kajakken. Lårstøtter gir god kontroll. Fotbrett og sete kan enkelt justeres langs en bunnskinneprofil og det er ikke nødvendig med etterjustering av styreliner. Kajakken er utstyrt med sleperor som trekkes opp med et enkelt håndgrep. Excursion 520 er utstyrt med en praktisk dagluke som er lett tilgjengelig mens du sitter i kajakken.

Hasle Excursion 500

Excursion 500 er en kvalitetsmessig god kajakk som kun veier 23 Kg

Som ror brukes det populære Smart-Track roret som kan heves og senkes med et enkelt håndgrep. Fordekket mellom sittebrønnen og fremre luker er laget relativt høyt slik at de indre plassforholdene blir optimale. Cockpiten er relativt stor og knestøttene virker naturlige. Ryggstøtten i cockpit er formstøpt og forbundet med setet. Dette gir ekstra god ryggstøtte. Fotbrett kan justeres i lengderetningen uten og etterstramme rorlinene. Vinkelen på korsryggstøtten kan justeres. Sete er anatomisk formet og gir god sitte-comfort. Excursion 500 er utstyrt med en praktisk dagsluke som er lett tilgjengelig mens du sitter i kajakken. Kajakken er beregnet for for personer under 180cm.

Northzone

Northzone barnekajakk PE er en super førstegangs kajakk for mindre personer og perfekt for barn fra ca 7-8 år og oppover, samt voksne under 60 kg.Vekten er på kun 19 kg og produksjonsmaterialet er plast/PE. Lengde: 375cm. Bredde: 55cm. Vekt: 19kg