Kajakkhotell

Har du behov for oppbevaring av kajakk i nærhet av vannet er Fet IL Kajakkhotell løsningen for deg.

Kajakkhotellet ligger på Fedrelandet, kun få meter fra Glomma med Nord-Europas største delta og mulighet for padling i naturskjønne omgivelser.

Fet IL Kajakkgruppe har 36 rom for utleie til de som har egen kajakk og prisen pr kalenderår er kr.1000,- (dette forutsetter medlemskap i Fet IL)

Vilkår for leie av kajakkplass.

Plassen leies ut på ett årlig abonnement med automatisk fornyelse den 1. januar hvert år.

Oppsigelse må skje skriftelig til medlem@fetil.no innen 1.desember.

Avbestilling må gjøres innen 14 dager etter tildelt plass.

Plass og tilgang (24/7) tildeles pr epost når plassen er betalt (kun Vipps foreløpig)

Kajakk og annet utstyr er ikke forsikret av Fet IL og ved eventuelle skader/tap må dette dekkes av eier/leietager.

Kajakkrommet er overvåket med kamera og adgangskontrollen viser hvem som har åpnet porten til hvilket tidspunkt.

Ta kontakt med oss på medlem@fetil.no ved spørsmål, klager eller forslag til forbedring.

Se forøverig Fet IL's generelle vilkår her: Betingelser