Tilrettelagt fotball i Fet IL – første trening torsdag 3. mars!

Fet IL skal være bygdas naturlige samlingssted, og verdiene våre Inkluderende, Positiv og Aktiv forplikter.

Alle skal ha et tilbud, og ingen skal føle seg utenfor.

2022-02-17

Det å være et inkluderende samlingssted for aktivitet er et tydelig standpunkt, og fotballgruppa i Fet IL skal jobbe for å skape aktivitet, uansett bakgrunn, religion, ferdigheter eller funksjonsevne. Tilrettelagt fotball er vårt tilbud til barn og unge med funksjonsnedsettelse, både gutter og jenter i alle aldre.
Målgruppene
- Utviklingshemmede
- Autismespekterforstyrrelse
- CP/ervervet hjerneskade
- Skjulte og fysiske funksjonsnedsettelser
- Døve/hørselshemmede
- Blinde/svaksynte

Fotballgruppa har holdt av treningstid i ballbingen på Fedrelandet, torsdager fra kl 19.00, og stiller med baller, kjegler og annet nødvendig utstyr.

Første trening er torsdag 3. mars – velkommen!

Møt opp i treningstøy. I oppstarten vil det være rullerende bistand fra trenere i klubben, men vi er helt avhengig av hjelp fra foreldre. På sikt ønsker vi å knytte til oss trenere/personer med spesialkompetanse.

Vi håper alle som ønsker å delta gir tilbakemelding til klubben på e-post kjetil@fetil.no

Håper vi sees på fotballtrening – velkommen til oss! Fotballhilsen fra alle oss i Fet IL