Vi skal lage julestemning i Fetsund

NISSELØP, 19. desember inviterer Fet IL og Fet Næringsforening deg til å ta del i et fantastisk nisseløp. Overskuddet fra løpet skal gå til å lage en flott julegate i Fetsund sentrum.

2021-12-05

HoHoHo! Bli med oss å løpe julen inn

Det er bare ett sted i Norge hvor hundrevis av julenisser og drøssevis av mange fargerike eventyrkarakterer møtes. Stedet er Fetsund!

FET IL ER JULENISSEN I ÅR!!

Kjære nissehjelpere, snøfnugg, reinsdyr, pepperkaker og alver.

Sammen skal vi skape julestemning med en fantastisk atmosfære. Det blir julesanger, mennesker iført nisseluer, en deilig godbit etter målgang og store overaskelser som hører julen til. – bli med på løpet, og kom i julestemning med oss.

Søndag 19. desember klokken 11.30 kommer nissen til Fetsund og parkeringsplassen utenfor Spar.

Nisseløpet starter med de yngste. Alveløpet (0-8 år) vil være rundt 500 meter. Alveløpet er GRATIS, men dere MÅ melde dere på.

Etter at Alvene har kommet i mål, setter vi i gang med en felles dynamisk og sprø oppvarming for de nissene. Det blir bevegelsglede til herlig julemusikk med egen areobic/fitness instruktør. Nisseløpet for de eldre (9 år og oppover) starter ca klokken 12.00. Du velger selv om du vil gå eller løpe. Distansen blir ca 3 kilometer. GRATIS husk å meld dere på.

De 500 første påmeldte tilsammen på Alve- og Nisseløp vil alle få en nisselue og en unik juletrøye. Etter målpassering, vil de fullt fortjent motta en spesiell medalje og gaver. Julenissen drømmer virkelig om å se smilende og ivrige barn som har det gøy.

For en dag det skal bli! Sammen skal vi skape julmagi.

MELD DEG HER, HUSK Å LEGG INN RIKTIG DISTANSE !!!

Vi vil i tillegg premiere:

1. Tre første i mål på 3 km
  2. Deltakeren med den mest kreative kostyme
  3. Beste instagrambilde

Vi er meget spente, men vi vet at vi kan stole på alle FET IL medlemmer, og Fetsund innbyggere. Bli med på Nisseløp!  La oss vise Norge, at Fetsund er midtpunktet denne dagen!

Takk for støtten og hjelpen fra våre sponsorer og samarbeidspartnere: REMA 1000, Coca Cola, Trøgstad Sparebank og Fet Næringsforening

Startnummer og t-skjorte hentes på klubbhuset fra 13. desember.

Alveløptrase

Alvetrase.jpg

Nisseløptrase

Nissetrase.jpg

fotokollasj.JPG

MELD DEG PÅ ALVELØPET HER (500 METER)!!!

MELD DEG PÅ NISSELØPET HER (3000 METER)!!!