Fet IL Aktiv søker assistenter på timesbasis til gjennomføring av daglige aktiviteter på idretts-SFO

I forbindelse med oppstart av Fet IL Aktiv søker vi engasjerte og lærevillige 10. klassinger som ønsker en spennende og aktiv jobb.

2020-11-24
Ingar

Fet IL er et fleridrettslag som samler flere idretter under samme administrasjon og visjon (Fotball, Håndball, Innebandy, Futsal, Gym og Turn og Klatring). I tillegg har idrettslaget en satsning på 60pluss og turaktiviteter. Idrettslaget er med sine 2400 medlemmer den største frivillige organisasjonen i Lillestrøm Kommune. Gjennom idrettslagets aktiviteter, både tradisjonelle idrettsaktiviteter og ulike andre arrangementer, ønsker Fet IL å være et av bygdas viktigste samlingssteder.

Med stolte tradisjoner, et rekordhøyt aktivitetsnivå og viktig anleggsutvikling er Fet IL i medvind. Vi søker derfor etter nye, offensive lagspillere i form av engasjerte assistenter for Fet IL aktiv. Vil du være med å ta idrettslaget til nye høyder? Fet IL aktiv er en idretts-SFO med tilholdssted i Fethallen på Fedrelandet. Fet IL aktiv vil ha en stor variasjon av aktiviteter for 1.-4. klassinger etter skoletid.

Arbeidsplassen vil primært være i Fethallen på Fedrelandet.

Jobben vil bestå av å være med på gjennomføring av en rekke ulike aktiviteter på idretts-SFO med barn fra 1.-4. klasse. Du vil følge en erfaren aktivitetsleder som er hovedansvarlig for gruppa. Fet IL Aktiv vil være åpen fem dager i uka fra kl. 13-17 hvor aktivitetene vil foregå fra cirka 14-16.

Arbeidsoppgaver

• Assistere og være med på å gjennomføre daglige aktivitetstimer, Fet IL Aktiv.
  • Hjelpe til med lekser.

Ønskede kvalifikasjoner

• Stort engasjement for å jobbe med barn og ungdom.
  • Erfaring med å lede aktivitet for barn og ungdom.

Personlige egenskaper

• Sosial, åpen og utadvendt.
  • Kreativ og engasjert.
  • Evnen til å kommunisere godt med barn.
  • Å kunne håndtere barnegrupper på en god måte.
  • Respekt for tidsfrister.
  • Fleksibel, energisk og yter det "lille ekstra" når det er nødvendig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

• En spennende og utfordrende hverdag i en fremoverlent klubb.
  • Muligheten for en unik og spennende erfaring fra innsiden av Lillestrøm kommunes største idrettslag.
  • Spennende og hektiske arbeidsdager sammen med mange fantastiske barn og kollegaer.
  • Gode og dyktige kollegaer og et godt arbeidsmiljø.

Første dag i Fet IL Aktiv er 4. januar 2021.

Synes du dette virker spennende? Da ønsker vi at du sender en e-post til fetilaktiv@fetil.no med en kort presentasjon av deg selv.

Søknadsfrist er 10. desember, men aktuelle kandidater vil bli vurdert fortløpende. Har du spørsmål om stillingen er det ingen grunn til å nøle med å ta kontakt.

Ingar Lethigangas – Leder Fet IL Aktiv
Mobiltelefon: 90617438