Bli med på utviklingen av Fet IL som medlem i Hovedstyret.

Fet IL jobber kontinuerlig med å utvikle klubben. Det store løftet kommer med ny hall hvor erfaring fra andre klubber innebærer økt aktivitet og mulighet for flere idretter i Fet IL.

2016-02-01
Hovedstyret som er paraplyen i Fet IL’s organisasjon som i dag består av Fotball, Håndball, Innebandy, Gym & Turn, Ballskole, Seksti Pluss og Petanque har behov for 2 nye styrerepresentanter.

I tillegg til disse idrettsgruppene har Hovedstyret ansvaret for Administrasjonen, anlegg og ikke minst oppfølging av ny hall som styres gjennom eget selskap i Fet Arena AS.

Hovedstyret består av 8 representanter og ledes av Øystein Sigstad. I hovedsak har de ett styremøte hver måned hvor saker diskuteres, beslutninger tas og aktiviteter iverksettes. Noe arbeid mellom styremøtene kan være nødvendig, men ikke i en slik grad at dette er uoverkommelig for folk flest.

Hovedstyret trenger 2 nye representanter som kunne tenke seg å være med på den spennende utviklingen som foregår i klubben. Har du egenskaper eller erfaring og har ett engasjement så ikke nøl med å ta kontakt. Har du kunnskap innen økonomi eller er god til å skrive referater er dette roller vi ønsker inn i Hovedstyret.

Ta kontakt med Leder Hovedstyret oystein.sigstad@gmail.com eller dagligleder@fetil.no om du har spørsmål eller ønsker å være med.