Innebandy herrelaget med storseier etter lang pause

Da var det endelig tid for kamp igjen for Innebandy A-laget under ledelse av Petter Yttereng. På motsatt side sto et på skjemat et mannssterkt Strømmen lag, som beseiret Fet da de møttes sist gang.

2022-02-15

Strømmen tar ledelsen etter 1:27 min og Fet føles litt rustne, men utligner etter 8 min og tar siden ledelsen med 2-1 etter første periode. I andre periode begynner spillet til Fet å flyte, og leder med 6-1 når andre perioden er slutt. I tredje periode slipper Fet in 3 mål i løpet av 3 min, blir litt rystet men tar timeoutpuster og avslutter kampen som klare vinner med sifrene 10-4.

Martin Wiker gjør en flott kamp med hele fire poeng og junioren Trym Røsholt storspilte og gikk av banen med to poeng, dette er to spillere dere bør følge med på videre. Fet ligger nå på tredje plass i serien, kun fire poeng etter lederen Gjerdrum med en kamp mindre spilt.

NB! Den 5.3 er det innebandyfest i Eika, her trenger vi støtte av hjemmepublikum når vi møter serielederne Gjerdrum i det som kan bli en avgjørende match.

Her er tabellen til Fet IL herrer