Fet IL - Klubbmesterskap i FIFA 21

Sammen med Trøgstad Sparebank inviterer vi til Klubbmesterskap i FIFA 21. Klubbmesterskapet vil foregå på klubbhuset på Fedrelandet lørdag 7. november. Mesterskapet er en lagkonkurranse for som er 14 år(blir 14 år i 2020) eller eldre. Laget skal bestå av 2 spillere.

2020-10-23

Gjennomføringen av turneringen:
Innledende spill:
Påmeldte lag vil bli delt inn i puljer hvor alle lagene møter hverandre. Et oppgjør består av 3 kamper. Første kamp er 2 mot 2, andre kamp 1 mot 1 og tredje kamp 2 mot 2. Laget med mest poeng etter 3 kamper for 3 poeng. Taperlaget får 0 poeng. Blir det uavgjort får begge lag 1 poeng hver.

Sluttspill:
Størrelsen på sluttspillet avhenger av hvor mange lag som melder seg på Klubbmesterskapet. Hvert oppgjør vil bestå av 3 kamper som i innledende runde. Vinneren går videre til neste runde

Final:
Det laget som vinner finalen vil representere Fet IL i kretsmesterskapet i Akershus fotballkrets som vil bli avholdt i desember 2020. Det laget som vinner kretsmesterskapet i Akershus fotballkrets får en av 32 plasser i årets NM.

Wild card:
Wild card vil eventuelt gå til en spiller som utmerker seg spesielt og vil da sammen med vinnerlaget være med på å representere Fet IL i kretsmesterskapet.

Premie:
Vinnerlaget vil motta 500,- hver som settes inn på egen konto i Trøgstad Sparebank.

Mat:
Trøgstad Sparebank sponser en bagett og drikke til hver deltaker.

Hvordan delta?
Meld på laget ditt ved å fylle inn informasjonen i påmeldingsskjemaet i link
Påmeldingsfristen er 4. november.

Spill innstillinger

• Spillformat FIFA 21
  • Modus: Online treningskamp (IKKE FIFA Ultimate Team)
  • Omgang: 6 minutter
  • Hastighet: Normal
  • Vanskelighetsgrad: Verdensklasse
  • Level: Spillerne vil ha ratingnivå 85

Spilleregler:

• Alle lag (inkludert landslag) er tillatt.
  • Ved lik poengsum i sluttspillet går det laget som har best målforskjell videre, er det målforskjellen lik spiller man en ny 2 mot 2 kamp hvor første mål vinner. Har ingen av lagene scoret ved full tid kåres vinneren etter straffespark.
  • Vis Fairplay, spill ferdig kampen og bekreft resultatet i etterkant*
  • Tid for når kampene skal spilles vil bli sendt ut til påmeldte lag i forkant av Klubbmesterskapet.
  • Kampene spilles offline på klubbhuset på Fedrelandet

*Spillere som ikke utviser fairplay, spiller med modifisert lag, ol. som ikke er i tråd med våre spilleregler blir diskvalifisert.

Hovedsponsor for klubbmesterskapet er Trøgstad Sparebank.

2Logo-trogstad2.jpg