Tidligere landslagstrener er trener for innebandy 2014-kullet

I august startet innebandygruppa opp et nytt lag. Laget består av ivrige gutter og jenter i 2014- kullet. Nå ønsker de seg flere spillere født i 2014 og 2013.

2020-09-17

Som trener er de så heldige å ha fått en svært dyktig trener i Espen Eriksson.

Espen har selv barn på dette laget og vi er svært takknemlige over å ha fått en så merittert trener inn i gruppa vår. Han har bakgrunn som spiller fra eliteserien med Fjerdingby og har trent mange lag på høyt nivå, bl.a U19-landslaget for kvinner. Han har med seg Øyvind Gullikstad og Oda Fjeller i denne jobben.

Den planlagte oppstarten av et 2013-lag, var planlagt den famøse datoen 12.mars i år. Som kanskje mange av dere husker er jo dette datoen Norge stengte helt ned. Og den oppstarten gikk jo deretter.

Vi ønsker derfor å gi disse barna barna et tilbud ved at de også trener med denne gruppen. Ta kontakt via facebooksiden vår: Fet IL Innebandy eller på mail: innebandy@fetil.no

Sterkt trenerteam: (f.v.) Espen Eriksson, Oda Fjeller, Øyvind Gullikstad