Treningsavgift Futsal

Treningsavgift for Futsal er kr 450,- pr halvår.

Medlemsinformasjon

Medlemskontingent

Ved å være medlem av Fet IL har du mulighet til å være med i et aktivt og positivt idrettsmiljø. Idrettslaget har 6 særidretter, Fotball, Håndball, Gymnastikk & Turn, Innebandy, klatring og kajakk. Som medlem av Fet IL blir du automatisk en del av Idrettens forsikringsordninger. I enkelte idretter må egen lisens betales over en viss alder. Uansett idrett så gjelder NIF sin barneidrettsforsikring. Denne forsikringen omfatter barn til den dato de fyller 13 år.

Hva koster et medlemskap i Fet idrettslag.

Familiemedlem* Foreldre/foresatte + barn kr. 1100,-
Seniormedlem (fra det året man fyller 18 år) kr. 700,-
Juniormedlem (til og med det året man fyller 17 år) kr. 550,-
Lagleder/trenermedlem** kr. 100,-
Støttemedlem kr. 300,-
Sekstiplussmedlem kr. 100,-
Æresmedlem kr. 0,-

Medlemskapet gjelder for ett kalenderår fra 1.1 til 31.12
Medlemskapet er gyldig fra den dag kontingenten er betalt
Medlemskapet må sies opp skriftlig til medlem@fetil.no

*(Ett Familiemedlemskap er kun en rabattordning og alle medlemmene regnes som enkeltmedlemmer hvor ett av de er hovedmedlem)
**(Alle som har ett verv eller en rolle i ett idrettslag må være medlem av idrettslaget ifølge NIFs lovverk)

Treningsavgift

Fet IL er ett fleridrettslag hvor de største gruppene har eget styre. Treningsavgiften skal være med på å dekke drift av egen aktivitet (som utstyr, drakter, serie/cup spill, dommere, etc.) Det kan være aktuelt med ekstra innbetalinger eller dugnad for å dekke kostnader som tilkommer utover dette.

Enkelte aktiviteter har ikke egen treningsavgift, men praktiserer påmeldingsavgift. Påmeldingsavgiften vil på samme måte som treningsavgiften, være med på å dekke utgiftene gruppen har for å drive aktiviteten.

Se treningsavgiften for de forskjellige aktivitetene under hver gruppe.