Fet IL innfører nytt medlemsregister

Det nye elektroniske medlemsregistret vil erstatte alle laglister og fakturasystemet, samt gi mange nye muligheter vi ikke har hatt til nå. Les videre om mulighetene.

2016-01-28

Vi jobber med å sammenstille all informasjon vi har i dagens laglister og fakturasystem slik at vi kan importere alle medlemmene inn i det nye registeret med så mye informasjon som mulig.

En sentral del av medlemsregisteret er at medlemmene selv kan vedlikeholde sine egne data. Hvert medlem får sin egen brukerprofil hvor de kan administrere sitt medlemskap fullt ut. Det være betaling av medlemskontingenten, treningsavgifter, påmelding til arrangementer og enkelt kommunisere informasjon til andre medlemmer.

Administrasjonen har tilgang til alle medlemsdata. Lagledere vil få tilgang til å administrere sitt lag online.

Hvert medlem har kun en oppføring med sine data, men et medlem kan være tilknyttet utallige lag og roller.

Nye medlemmer melder seg inn i klubben via websiden og betaler kontingenten direkte med online betaling.

Alle medlemmer i databasen kan nås via e-post. Man kan sende e-post direkte fra systemet. Man kan også sende private meldinger som kommer til medlemmets profil eller fellesmeldinger til spillere og foresatte via oppslagstavla. Medlemmet selv har også mulighet til å kommunisere til laget eller enkeltpersoner i klubben via de samme funksjonene.

Løsningen er godkjent av og har integrasjon med Norges Idretts Forbund (NIF).

Vi kommer snart tilbake med opplæring for lagledere. som skal administrere sitt lag.

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket