Fet IL starter kajakkgruppe

Fet IL med sine 2300 medlemmer består i dag av gruppene fotball, håndball, innebandy, turn, 60+, klatring og futsal. Til årsmøte i Fet IL i slutten av mars ønsker vi å utvide med en egen kajakkgruppe.

2020-02-03

Fet IL har med sin beliggenhet på Fedrelandet et perfekt utgangspunkt til flotte naturopplevelser. Med vår nærhet til Glomma, Fetsund Lenser og Nordre Øyeren Naturreservat ønsker vi nå å starte opp en gruppe som skal være med på å bidra til at flere får oppleve den vakre naturen vi har i nærområdet. Vi ønsker derfor å starte opp en egen kajakkgruppe. I den forbindelse trenger vi engasjerte mennesker som ønsker å være med på å bygge opp dette. Vi ønsker å tilrettelegge for å sette ut kajakk og kanoer fra Fedrelandet, utlån av kajakker og annet utstyr, kurs og felles turer.

I høst fikk vi den hyggelige beskjeden at vi har mottatt 250.000 fra sparebankstiftelsen til oppstart av kajakkgruppe i Fet IL. Dette gir oss en unik mulighet til å få en knallstart med mye nytt utstyr som kan handles inn.

Allerede er det flere som har sagt ja til å være med å starte opp denne gruppen men vi ønsker enda flere med på laget.

Er dette noe du kan tenke deg å være med på så ta kontakt med daglig leder Atle Søgård på mail: dagligleder@fetil.no

Foto: Harald Aarvig

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket