Medlemsregisteret i Fet IL går online

Den 11.mars går vi online med vårt nye elektroniske medlemsregister som er innført etter krav fra Norges Idrettsforbund.

2016-03-10

Fet IL’s medlemsregister er en del av vår hjemmeside, fetil.no, som er godkjent til formålet.
NIF har ett vedtak på at alle klubber må ta i bruk elektronisk medlemsregister innen 31.12.2016. Dette gjøres bl.a. for å forenkle medlemsrapportering og for å forhindre medlemsjuks.

Alle som er aktive eller har en rolle i Fet IL er importert til det nye medlemsregisteret med de krav NIF har til opplysninger som skal fylles ut.
Alle medlemmene i Fet IL vil i løpet av kort tid få en epost med henvisning til hvordan man logger seg på «min side». Noen har allerede fått brukernavn og passord og kan se bort fra denne eposten. På «min side» kan hvert enkelt medlem oppdatere sine personalia. Vi oppfordrer alle til å sjekke og om nødvendig oppdatere opplysningene.
Alle lagledere har verifisert sine egne lag, men det kan forekomme feil i de opplysningene vi sitter på.

Alle som er registrert i medlemsregisteret har ett medlemskap i Fet IL. Alle som ikke var registrert mot ett medlemskap ved import er lagt til som Støttemedlem. Oversikt over type medlemskap finner du her: http://www.fetil.no/Fet-IL/Sidemeny/Medlemsinformasjon.html

Løsningen vil også bli brukt til å betale medlemsavgift og treningsavgift.
Første gang man logger inn vil medlemsavgiften for 2016 ligge klar for betaling. Fristen for å betale denne er 31.3, men den kan betales når som helst før det. Blir den ikke betalt innen fristen vil systemet automatisk sende ut purring.

Nye medlemmer kan enkelt melde seg inn i Fet IL via vår hjemmeside og deretter kan de melde seg inn på ett av våre aktive lag på egenhånd.

Endring av medlemskap gjøres ved å kontakte medlem@fetil.no

Trenger du hjelp finnes det noen videoer her som kan være nyttige.

Det kan også tas kontakt med egne lagledere hvis det er spørsmål.