- Lavere terskel for å melde seg på fotballakademiet

Fra april 2018 fjerner Fet IL oppsigelsestiden på fotballakademiet.

- Akademiet skal være lystbetont, og det er vår oppgave å gi et så bra tilbud at deltagerne har lyst til å komme tilbake, sier administrativ leder i Fet Fotball, Kjetil Moren Bråthen.

2018-03-23

Prisen vil beholdes på samme nivå selv om oppsigelsestiden fjernes, men det vil bli betaling for 6 ukersperioder istedet for 4 uker som det har vært tidligere. I tillegg vil transporten legges inn i prisen, og ikke faktureres som et tillegg et par ganger i året. Det vil gi større forutsigbarhet både for klubben og foreldrene.

- Det er veldig viktig for oss at vi har en ryddig og oversiktlig løsning for betaling, og god kontroll på påmeldingene. Vi tror at ved å ta påmelding i forkant av perioden, vil det gi bedre oversikt over deltagerne, samtidig som de melder seg på for den perioden de ønsker. På den måten håper vi å fange de med en dypere interesse for gleden ved fotballen såvel som de som ønsker en sosial aktivitet sammen med kompiser. Med dedikerte deltagere håper vi også at fotballinteressen spres på en enda mer positiv måte.

Fotballakademiet i Fet IL er for tiden inne i en evalueringsprosess. Det er viktig for oss å kvalitetssikre alle ledd, slik at kvaliteten på produktet vi tilbyr medlemmene våre er så bra som de kan forvente, og kanskje enda bedre enn det. Vi jobber i disse dager hardt med å få inn flere instruktører og kompetanse til øktene.

- Dette skal være et mertilbud for spillerne, slik at alle spillerne i klubben har mulighet til å få økter med høy kvalitet. I tillegg blir de hentet på skolen og servert mat i forkant av øktene, nesten som profesjonelle fotballspillere smiler Moren Bråthen.

Vi jobber stadig for å bli bedre, og utvikle både klubb, spillere, ledere og foreldre til å leve opp til våre kjerneverdier: Positiv, Inkluderende og Aktiv. Fet IL skal ha et tilbud til alle, både de som spiller fotball bare for å ha det gøy, og de som drømmer om å utvikle seg for å oppnå sitt beste nivå.

Trykk her for påmelding til neste 6-ukersperiode.