Utstyrspakke Fet Telenor Xtra

Vi er godt i gang etter høstferien, og spillerne virker glade og klare for mer fotball. De fleste har nå fått tøy som vist på bildet, og er veldig fornøyde med det.

2019-10-14
Kjetil Moren Bråthen

Før treningene på onsdager har vi nå sett på serien «Våre neste menn», og på torsdager «Fotballproff», da de kommer veldig tidlig til Fedrelandet disse dagene. To serier som viser unge norske fotballspilleres hverdag for å nå sine drømmer om å bli fotballspiller, med fokus på holdninger og respekt for hverandre.

Dere som ikke har bestilt, kan gjøre det på lenken under. Fet IL betaler egenandelen for deltagerne på akademiet. Dette treningstøyet kan de bruke så mye de vil, både til vanlig, på andre treninger og ikke minst på akademi-økter.

Bestilling av utstyr skjer på følgende side:

Prosedyrene er som følger:

• Deltakerutstyr: Foresatte registrerer bestilling for sine respektive barn. Pakken består av draktsett, treningsdress og bag. De to førstnevnte vil man få ny hvert år, mens baggen er ment å vare noen år.
  • Trenerutstyr: Klubben samlet eller hver enkelt trener bestiller utstyr til trenerne. Trenerpakken består av en teknisk t-skjorte og en fleecegenser.
  • Klubbpakker: Hver klubb kan bestille en utstyrsbag, kjegler og markeringsvester.